Wednesday, October 13, 2010

HeAdAcHe!!!

aigoo~~ (=.=)'' actually aku tertunggu-tunggu this date --->>>

15/10/2010


coz ianya agakler bermakna buatku..namun, semalam aku mendapat tahu 2 berita yang tak dijangka..so how i gonna face the day????!!

yang PERTAM-TAMAnya....
:: skowl tepon aku suh gi sana hari jumaat nie bersamaan 15/10/2010 untuk penyampian hadiah cemerlang pe ntah...ah, xde kawan..how how?? camner kalo de orang cakap belakang kata "ala, budak dapat ehem ehm As still here in her own country!!'' AAH~~ for those yang teringin cakap camtue, aku harap ko telan balik your words yang cam jebon tue ek.. ADA AKU HERAN?! so what hahhh? okey okey, i'm crazy...monolog sendirian sebenarnya.. so rasa hari tu cam xde jew kawan aku..nak ajak TULIP ley ek... ^^

SECOND
:: ahhh~~ grrrrrrrrrr.......just, my result for final exam akan keluar..i was like ahhhhhhhhh~~~
ottokae??????? ya ALLAH, hari tue aku dah cuba yang terbaik, tapi still camner kalo aku xde rezeki..ya ALLAH.. takutnya!!!!!!!~~~
tapi dalam takut takut aku, aku still tak nyesal.... BABO MIERA <-- suitable nickname for me!!
omo~~~~~ ahhhhhh............ (O_o)''

THIRD
:: okey, lets say..minta dijauhkan..my result tak bape nak bagus, so how i'm gonna celebrate my hubby's birthday dgn penuh kasih sayang dan kegembiraan??? ahhh~~ hari tue coz xley nak celebrate sangat besday abang abang aku yang lain..hanya dya saja yang boleh aku celebrate dgn sepenuh hati coz skunk holiday..ahh~~~
oppa ya~~ agaknya boley tak me trend #HAEpybirthday for you at twitter? for #1 spot?? (-.-) @donghae861015 oppa, i miss your tweet maa~~ please tweet something on your coming birthday..


photo : full credit to my lovely fish that breath on land LEE DONGHAE @donghae861015

No comments:

Post a Comment