Friday, October 8, 2010

C.I.N.T.A


ehem..salam sejahtera buat anda semua..it's me DAHLIA comeback!! wooiitt~~ aku agak mengambil masa yg lama untuk berfikir nak tulis ke tak kat blog nie..ngee~~ malas ar tapi nanti blog nie demam la pulak...

okey, gambar di atas bukan saja saja dahlia letak ek..erm, nampak kan donghae wat sign apa? YES!! pandai korang.. LOVE SIGN... so now im going to talk about LOVE can I? wiii~~ bagi pandangan aku jew ek..jangan marah kalau salah..

CINTA.. one said :: cinta itu buta :: aku rasa pepatah ni ada betulnya... sebab in case, we know the partner in this couple do something bad n we told the other one and he/she must says this ---> ah, impossible..tak mungkin punya..aku kenal dialah.. right? so...yepp, agree je dgn statement tue.. ^^

aku pernah rindu seseorang and entah, aku rasa sakit sangat! (ye ek??) dan selepas itu baru aku tahu, mmg betul orang cakap kalau rindu seseorang, kita yang menderita sakitnya..
bila kita cintakan seseorang
~ akan merinduinya setiap masa
~tiap saat nak tatap wajahnya
~kalau dia menangis, we want to be his/her crying shoulder...wipe out his/her tears... we feel bad too
~if he/she cries, definitely we feel wanna cry with he/she..
~if we see he/she smile, senyuman manis terukir di bibir kita tanpa disedari
~kita sanggup jadi pendengar setianya tika dia ada problems
~kita sanggup habiskan banyak duit atau tenaga semata-mata kerana dia
~kita sanggup lakukan apa sahaja untuknya janji dia gembira kerna kita tak sanggup nak lihat dia menangis tersedu-sedu
~tak sanggup berjauhan

okey okey..aku da merepek jauh niey..actually doing this while twitter-ing so become tak betul sikit..i'm really sorry..
p/s: actually i wrote this as i feel this feeling... ^^ korang de rahsia nie..even aku ada cincin kawen ke tunang ke merisik ke, aku still letak our ring at my finger! kalo tak caye, datanglah rumah~~

No comments:

Post a Comment