Sunday, October 24, 2010

Come Back Cactus!

Ehehehe..... ur cactus make a come back beb!

After a very long time, now i come to merry our luvly blog. Huh tunggang terbalik english aku.. Hahaha~ Tak sangka, dah satu sem aku kat matrik! Cepat, masa berlalu kan? Paling aku tak sangka, kak shikin dah pregnant now. Wow, ibu muda. Congrats to her. Diam-diam ubi berisi.

Byk perkara yang melucukan aku dah buat kat matrik ni. Lucu bagi yg melihat tapi malu bagi aku yang buat. Huhuhu~ Haih nasibla sapa yang kawan ngan aku, terlibat sama..Ekekeke...(7F telan air liur pe baca??Nyesal ke ada kwn macam aku??) Sori pada yang pecah perut kawan ngan aku, aku bukan sengaja nk buat gitu. Semulajadi kot!

Aku berdebar-debar tunggu keputusan grup baru aku utk sem depan. Takut xleh ngam... Huhu~ Nasib aku aty kering, pakai redah je masuk grup org. Sory la pada mana2 grup yang aku prnh redah. Aku kan peramah! Hahahaa(gelak jahat) Satu pesanan utk bakal grup aku: Dont hate me or then u cannot live without me! Muahaha... (gelak perasan)

Tak sabo nak balik selasa ni. Nak jmpa my new babyborn. Bkn anak aku la, tp anak sedara aku,Nur Afina Alisya! Alisya je nm timangan... Aku lah orang paling last dpt jumpa alisya. Huhu.. sedey tul~



Apa perkembangan terbaru aku ek?? Nothing special juz hepi to be on vacation.. Yeah im coming Penang. Okla... 6t aku post len ek~ N about my previous post entitled "Juz a story", thats wat happen to me now! Wonder to see u guys^ ^ Sarangae~

No comments:

Post a Comment