Saturday, February 20, 2010

my bearzz!




korang ingat tak lagi bear aku? aku beli masa kita pergi Queensbay mall pada 25 october 2008 kalau tak silap aku tengok movie High School Musical yang crowded gila tue? nasib baik kita sempat dapat seatkan..aku jarang tengok movie crowded gitue except for HSM and Avatar..
hah, nak crita niey..huwaa..sobsobsob (T_T).. you girls nak tahu? aku dah buang dah bear aku tue..aku rasa aku dah gila lah..aku tak tahu kenapa..walaupun aku kata tak kisah or what tapi....entahla weh aku rasa tue kenangan aku pergi kluar and beli dengan korang + my bear pun tgk sama crita HSM..huhu..sedih siott!! tapi nak buat macam mana? dah ada dalam tong sampah pun..so sekarang aku dah xada peneman tidur yang boleh di peluk2..what else can i say? aku azam nak beli bear yang besar, sebesar2 orang cam kyu jung oppa punyer...hikhik..harga mahal pun xpe janji puas..tapikan, bilalah agaknya azam aku tue boleh tercapai hah? lalala... (*.*)
~myteddybear..i'm suwi..tq sebab jd peneman tidur aku..aku cinta kamu..hehehe..ayat biasa yang selalu digunakan oleh artis luar apabila datang malaysia.. betul ke tidak? betul ke tidak? betul ke tidak? (gaya datin wanabe) hukhukhuk... ^^ kamsahamnida bear...!

No comments:

Post a Comment