Sunday, February 21, 2010

facebook???

huhu..kan kata nak post, so post jewlah..tapikan, hehe..takutla pulak rasa nak luah rasa hati..yelah, aku nie siapa nak dibandingkan dengan korang, bagai langit dan bumi..any way, thank you for the support...paham tak apa yang aku tulis nie? watever... (*.*)

oki.. erm, facebook..pasal apa ekk popular sangat laman sosial tue? aku tengok boring jew.. lalala.. biasalah budak buta IT + tak pandai berkawan pulak tue.. betul tak? watever!
erm, facebook dah jadi laman sosial yang terpopular di Malaysia even world diikuti dengan myspace and twitter.. huhu.. da gak tweets aku.. hikhik.... ^^
sampai ada yang ketagihkan? duduk seharian depan komputer tanpa makan minum.. sanggup2.. aku pulak rasanya cam nak addicted dengan blog plak.. almaklumlah.. blogger girl.. hehe.. perasan.. layan blogger boy! actually apa yang aku nak cakap niey? entah..lantaklah.. mood tetiba tak baik.. kena chao dulu sebelum aku menggila!!

~ kekadang ingat nak delete je blog nie.. aku tengok tak ramai yang view ( maksud aku KITA ) asyik orang yang sama jew.. baik tak payah..
~ ingat ekk.. no best friend semasa sekolah.. kita boleh tengok dia ikhlas ke tidak kawan dengan kita selepas persekolahan.. yelah, nak buat baik senang jew waktu sekolah but lepas tue, fuhhh jejauh.. nak mesej ke, call ke or meet together? huhu.. tunggu reunion nantilah ekk.. sekarangkan zaman orang cari duit.. so, busylahkan.. tak boleh nak blame sesiapa.. tengok diri sendiri dulu... **

* ANJELL ada dalam ur beautiful jew... hehe.. nak capap gak benda alah niey.. jgn marah... *

No comments:

Post a Comment