Thursday, February 25, 2010

..lega~~


the 1st word i would lke 2 say is ALHAMDULILLAH.. to the MOST GRACIOUS..THE MOST MERCIFUL...LORD of all the world..

stelah menunggu smpai naik kebas kaki dan seluruh badan...
akhirnya..aku pass test JPJ tu..
walaupown sluruh anggota badan aku terKETAR-ketaq ms nak naik titi...
tp..dgn izinNYA..aku lepas gak...

ok..ni nak cita pasal BUIK ni...ala..budak yg aku cita ari tu..
dya pegi test JPJ skali dgn aku...
ni aku nak cita kronologi camna dya nak sampai ke agensi..
pagi tu..aku bgun awal..sbb kna g tggu kat tmpat agensi tu pukul 8.15 pg..
lpas sidai baju n wat apa yg patut...
aku pown pegi la bersiAP..sbb my abah berBESAR hati nak tlg hantar aku kat tmpat tu.. (sebelum ni aku kayuh basikal cam nak gila sbb tmpat tu 3 km dr rumah aku.. abes merah muka dan berAIR bajuku..hahaha~~) aku siap ala kadar jer...
aku kluar rmh dalam pkul 7.50 pg.. sbb my abah curi2 kluar dr skolah (my abah ni cikGU) lpas punch card.. *abah..sayang kamooo..lalala~~

on da way nak ke sana...aku lalu kot depan kdai ayah si BUIK ni...
aku nampak dya dok sembang sakan dgn abang dya... *mgkin abg dya kasi tips utk lulus..huhu~~ tp babes..sumpah aku taw dya tak mandi lg...
aku agak HAIRAN..nape dya selamber jer sembang + tak mandi lg.. takkan dya LUPA kot hri tu ade JPJ test.??.. walaupown aku HAIRAN..tp..lantak dya la.. ader aku KESAH..?? haha~~

disebabkan aku smpai awal *agensi tu pown tak bukak lg...
aku g minum kat kedai mamak sesorang..huhu~~
bila aku pegi balik kat agensi tu..maseh tak bukak...
aku dan beberapa budak len yg ader kat situ tggu la smbil berTINGGUNG..haha~~
*buruk benor ruper kitorang..haha~~

dipendekkan crita...si BUIK tu sampai beberapa minit sblom kitorang bertolak..
naseb baik la tak kena tinggal cam hr tu...hahaha~~
aku pown pegi tnye dya.. "asal ko lambat nih..?"
ni jwpan dya...*aku edit sket..tp mksud maseh sme
"aku tertido la..naseb bek aku nampak ko naik moto ngn ayah ko.."

alahai buik..buik... boleh plak dya tertido...
dasyat bebenor...hahaha~~~
apepown kitorang pass jpj test.. skang tgh tggu nak amek lesen keta plak..

to leeya n lily...n to myself..
aku harap korang berjaya amek lesen..rse cm nak sengih sepanjang ms bila dah lulus..
lalalaa~~~ n to orked,mawar,cactus n lavender..aku RINDU kamooo...!!

...SARANGHAE...

* this post is a bit annoying..tp..ader aku kesah..?? hahaha~~

No comments:

Post a Comment