Wednesday, April 20, 2011

saya kembali


+ b2uties, kikwang wink~~ +

Assalamualaikum semua..saya kembali..bunga dahlia yang sudah lama layu..keke...i am so sorry tak sempat nak tulis and singgah sini..rasa bersalah jep..tapi korang tak marahkan? hihi...
hahhh, pe nak cter nie ek.. SANGAT CANTIK BLOG~!!! thanks to TULIP dear..(btw, me bukak guna google chrome okey jew..huhu.. *ah, naseb baik wireless UIA memberi kerjasama t0k saya mencurahkan kata2 di sini..hik...

ah, chumel tak mamat atas tu? hope can find someone like him untuk di jadikan 'kawan'..hik.. =P

sudahnye aku da minat group baru la pulak.. thanks to @asylawaiiwaii and her friend yg membuatkan saya geram kat group nie..hik~

:: B2ST is the BEST ::
junhyung..kikwang..yoseob..dojoon..dongwoon..hyunsaeng




---nothing to say actually coz aku selalu luah perasaan kat twitter..it feel better..huhu..----
-just miss you guys..korang izinkan aku rindu korang tak? hik-

No comments:

Post a Comment