Wednesday, April 20, 2011

kongsi~

keke..korang..dalam taman bunga kita, hanya saya seorang yang minat benda2 gini kan? so tak yah la nak perkenalkan diri..kuang2...hik~ =P (( you guys know me better ))


= this is seobie...he is so kyute~!!! aigoo.. chumel sangat..cam nak punch je pp die..hik.. =

disebabkan aku suka mamat yang 'jambu'..so, last semester masa boring and tengah syok layan HLOVATE, aku pun buatla konklusi sendiri..tak ingat aku ada pernah gitau korang ke tak..huhu.. (>.<)

PREMISE 1 : aku suka yang yoseob
PREMISE 2 : yang yoseob memiliki wajah yang comel+jambu
KONKLUSI : ME LIKE JAMBU+KYUTE GUY~~~!! hahahaahaha


teka ni pic t0k apew?..keke...korang dah lama tak jumpa aku kan2?..so korang mesty tak tahu condition my handphone nokia tuh..hakhak...nazak nak mampus~ gila betol..teruk sangat..hemm, mak aku ada beli handphone baru, so anak dia pun nak la jugak..hak3..*jaat aku*.so aku edit this pic nak wat wallpaper my new handphone yang bakal aku miliki nanti..hik..korang, terharu tak? antara family penting bagi aku >> AINANISYIRADAMIRA, SUJU and BEAST~huhu... ((korang kalo tak menitis air mata tak tahu nak kata pe dahh =.=))


ni plak pic google background aku..still tak leh blah lagi..haha..jangan marah..keke..best menatap muka dowg nie~ so pasni, aku ingat nak post tiap2 hari benda2 merapu kat sini coz ley tengok dowg sentiasa..hak2 :p


ni plak aku edit my bias lam BEAST and SUJU..hukhuk...then watkan jadi twitter background *asal aku tak pandai edit pic chumel2 ek? tgn kayuuuu~*


ni plak pic @shazwani_starz bagi kat aku..masa tu aku tengah tension nak check result final exam, nervous2 then dia hantar pic ni kat aku, pe ag.. XD for sure senyum lebar..huhu... ^^ dia edit time cuti b4 g mesir...keke... ^^ thanks wani~!!!! *dulu jadi desktop background but now tukar pic BEAST dah~~

No comments:

Post a Comment