Thursday, May 27, 2010

SAYANG SEMUA!!!

Salam...

syukur sangat2 cos akhirnya aku nk smbg blajar jgk...sekian lama menanti selepas semua ahli flowers yg len dh pegi...mula2 cactus,lavender,orked n lily...lps 2 dahlia n tulip...akhirnya aku...

wei, aku rasa cam nk pengsan disaat ini...
memang lps asasi, poli ialah destinsi aku...
aku dpt kos yg aku nk ...dip pengurusan pelancongan....
yg paling ak nak pengsan sebab....
ak ditempatkan di.....
POLITEKNIK PREMIER JOHOR BHARU,PASIR GUDANG...
punyalah JAUHHHHH......

si lily pn ganu ke penang...ak....penang ke johor....
tulip n dahlia ke selangor...ak...penang ke johor...

korang slalu kta ak cm nujum pak belalang...
skrg memg btoi pn...b4 dis ak dok berangn nk dpt politeknik premier...
kt malaysia skg cuma ada 3 poli premier..

poli sultn salahudin abdul aziz shah
poli ungku omar
poli johor bharu..

politeknik premier cm poli terbaik la...poli contoh....
ak masuk sma dgn bdak2 first intake....20 jun 2010
pleszz support me...jauhh bebb...mulut masin mkn diri...hahhhahaaa...

bye2...salam semua... ak akn lagi rindu korg....

No comments:

Post a Comment