Thursday, May 13, 2010

..pesanan dr CIK LILY..

salam..korang..ni adalah pesanan dr sahabat kita LILY..
dya tak sempat nak update blog..so..aku nak tulis balik mesej yg dya kasi kat aku tu...

salam sahabatku_ainanisyiradamira..
sory la aku lama tak letak entry kat blog..
busy sikit skang nih.. sory sesangat...
maafkan aku yek..

emm..pasni nie..aku maybe lagi susah nak
bukak blog...
aku tak bawak laptop ke MATRIK..

ok gurls..
1st skali, aku nak susun 10 jari aku yg panjang nih,
mintak maaf dgn FLOWERS semua,
atas segala salah silap aku sepanjang kita
berkawan selama ni..

doakan aku agar sentiasa kuat
dan tabah untuk tempuhi ujian kat sana nanti..
halalkan segala ilmu, makanan @ apa2 je lah
yg korang penah bagi kat aku..

dan doakan agar iman aku yg senipis kulit bawang ni
sentiasa dipeliharaNYA...
InsyaAllah..
terima KASIH sebab sudi jadi kawan aku..

LOVE ainanisyiradamira 4eve n eve..!
mmmuuuaaahhhh..!


pesanan cik lily tu aku ada edit sket..tp maksudnyer tetap sama..

SELAMAT KEMBALI BERJUANG

kepada AINANISYIRADAMIRA

dan semua pembaca blog nih

p/s : mungkin lepas nih..kitorang jarang post..
sebab masing2 tgh sibuk nak sesuaikan diri dgn persekitaran baru..
jeongmal mianhae.. ~_~
jeongmal gomawo..^_~
to the readers..!
saRANGAe..!

No comments:

Post a Comment