Wednesday, March 10, 2010

nothing to say **



JJanngg!! hai, aku kembali lagi setelah sekian lama menyepi.. tambahan pula, tulip sudah mengamuk.. hehe.. maksud aku, aku telah di'perli'..haha.. tak heran pown.. lalala~

first of all, aku nak wish MISS WNH and HAJAR epy besday.. saeng-il chukkahae... ~
then , laptop aku kan ke jebon dulu.. alhamdulillah sekarang sudah okey kembali setelah dirawat oleh doktor pakar.. aduyai.. banyak juga duit habis.. almaklumlah, hospital swasta.. hehe.. ^^

sebelum aku merepek lebih lanjut.. baik aku cerita.. erm, apa perasaan aku sekarang niekan? esok dah nak ambil result setelah beberapa bulan menunggu.. wat else can i said? just wish all of us luck.. tapi hati aku bukan kat situ aku rasa (arghhh.. hate myself **) Super Junior oppa(s).. aku nak juga2 gi korang punya konsert.. huwaaa.. T__T aku taw peluang ni hanya sekali dan aku tak dapat mencapainya! dahla masa last year, orang sibuk study tetiba ss501 buat comeback.. this year plak Suju nak datang wat konsert time nak ambil result.. cuba kalau result okey, better, best cam kawan kita sorang tue, aku dengan surenya minta hadiah pergi konsert diorang.. haha.. you wish my dear!! lalala~~ dream is just dream.. tolonglah dream something yang berguna.. haha.. lantaklah kan.. hehe.. ^^
actually, takpe nak cerita.. saja singgah post.. jangan marah ek korang.. sok da rezeki, kita jumpa.. C YAA~~

No comments:

Post a Comment