Tuesday, March 30, 2010

..aku TAK SUKA...

yayaya..kat bawah ni adalah 3 menda yg aku paling tak suka...

Go to fullsize image
korang taw kan ni apa..?? yayaya..ni adalah PIL..
menda yg PALING susah utk aku telan..
pnah ms aku kena tahan kat hospital..
aku kna telan BERBAGAI jenis dan aneka waRNA pil...
lepas nurse kasi pil2 tu..aku telan yg PALING kecik jer..
yg lelain tu..aku BUANG dlm tong sampah bawah katil...
muahahahahaha~~
tp...sekarang aku tak dapat elak...
aku kena makan jgak..
besarnya pil tu tak yah cakap...
kcian mak aku..kena tolong JOLOK pil tu dlm rengkung aku..
TAK SUKA...!!!!!!!

Go to fullsize image

ni pown aku tak suka...
aku lg suka naik LIF drpd nek menda nih..!
pnah aku DUDUK ms trun dr EScalator..
hahahaha~~
sume org tgk aku smacam jer..
tp..
ADA AKU KESAH..??
lalalala~~

Go to fullsize image

ya Allah...
aku..klu dgr guruh..
mesti tutup telinga smbil bertinggung...
takut oo...
ada la sejarahnye..
pnah aku g pasar malam dgn adek2 aku..
sorang darjah 1..sorang lg 6 thn..
tgh2 dok jalan...tetibe..DUUMM..!!
aku trus bertinggung smbil tutup telinga...
adek2 aku kata.."kak..bangun la..org dok tgk tu.."
aku pown dgn selambanya bangun n trus bawak adek2 aku g kat keta..
muahahaahaha~~

p/s : sebenarnya bukan tak suka..tp TAKOT...lalala~~
post ni adalah post yg ntah pa pe...layan jer..lalala~~
girls..doakan aku baik cepat..bisa sangat badan nih....

No comments:

Post a Comment