Tuesday, March 23, 2010

..hamPEH..hahaha~~

ni ha aku nak story sket pasal minah kat atas nih...
aku baru kenal dya ms brthday CACTUS...nek keta skali ngn dya..
nme menah ni NEENA *weh..aku saje eja nme ko camtu..kasi glamor sket..lalala~~
sumpah weh...kepala otak dya SEBIJIK cam kepala aku...!!!
tak sangka btol..!!!riuh rmh cactus sbb KAMI..hahaha~~

lpas brthday CACTUS..mak leeya bawak km g pasar malam kat BAYAN LEPAS..
manusia..tak yah cakap..punya la belambak..!
kitorang jalan2 la..sedut angin yg memacam bau kat situ..
leeya jln ngn mak dya...kitorang:aku,neena n husna jalan bertiga..
kami singgah kat tempat org jual cd PINDAAN a.k.a cetak rompak..
lawak beb..!!!jap nak gelak dulu...hahahaha~~

aku : "weh..byknye cd pindaan kat cni..cr jap ADNAN SEMPIT..tak pown citer
MY NAME IS KHAN"

tgh dok cbok melilaukan mata cari cd2 tu..tetibe si neena ni menyampuk

neena : "taw ak..?? ada 1 hari tu..bapak aku mai kat kedai cd pindaan nih..kat pasar malam ar..
dya berdiri je smbil tgk cd2 yg ada kat situ...tetibe..POLIS mai...
naseb bek dya tak beli..."

mse dya tgh rancak berCERITA pasal bapak dya..aku ngn husna maintain silent..
hahaha~~seRAM sebenarnye....
si neena tu tak sedar..tauke cd pindaan tu berdiri baik pnya sebelah dya...
sambil memberi pandaNGAN yg menusuk-kalbu-smpai-nak-terkeluar-bijik-mata..
aku trus jalan ar...
pastu baru gtaw neena pasal tauke tuh...
kitorang bantai gelak-tak-ingat-dunia kat dya...hahaha~~~
ketaq lutut abeh minah tu..sampai suruh kitorang cover dya ms lalu kat kedai cd pindaan tuh...
hahaha~~~

moralnye..: cakap siang pandang-pandang.. klu tak kita yg kena PANDANG..

p/s : neena lpas nih nak kuar cr baju..ajak aku..lalala~~

No comments:

Post a Comment