Friday, January 8, 2010

my holidayz..

hye guys.. dah kata tak nak post, post jugak.. lols.. ehehe.. tak tahan betulla.. rasa windu sgt.. lalala.. nak crita niey, hari tuekan aku ada pegi Genting Highlands untuk holiday.. masa kat sana aku sampai, sejuk yang amat! korang rasa apa dalam kepala otak aku masa tue? hah, of courselah fikir pasal Korea.. wah, aku rasa cam ada kat korea waktu winter plak.. ramai giler orang and macam2 gelagat bley tgk.. masa nak naik game2 kat sana, beratur cukup punya panjang.. orang memang ramai sangat.. so, keadaan itu telah mengajar aku erti kesabaran yang cukup2 huuuhh.. nak naik satu game pun hampir satu jam beratur.. hah, ada satu game nieykan, waktu turn aku ngan sepupu aku nak naik, tetiba ada orang hulur pass VIP.. so, diorang la yang masuk dulu.. my kazen tak puas hati giler.. hahaha.. yelahkan, memang tak aci langsung tapi kalau kita kat tempat VIP tue, memang aci langsung.. haha (^_^) begitulah manusia.. erm, orang kalau pergi Genting mesti ingat nak naik roller coasterkan? samala cam aku n kazen aku niey tapikan, masyaAllah manusia... huhuhu.. aku rasa tunggu tiga jam pun tak naik2 lagi.. so, kami buat keputusan x nak naik.. baik naik game lain dari tunggu satu game yang begitu ramai orang.. tapi xpe.. walaupun, kami x naik yang tue, kami naik game yang macam spiderman yang kena meniarap tue.. xramai orang langsung.. nak tau sebab apa? haha sebab kena bayar.. kami ada kat sana sampai malam.. yang bestnya, lepas keluar dari plaza waktu malam, tak nampak apa! kabus jew and it's really cold up there.. terdetik di hati, camna my uncle nak bawak kereta turun.. takut tak nampak jalan lagipun jalan agak curam.. tapi nasib baik tak jadi apa2.. sampai2 kat rumah pun still sejuk lagi.. so, kenalah minum air panas.. huhuhu.. aku rasa syukur sangat sebab dah lama teringin nak pergi.. akhirnya pergi jugak..


+ it's me +



+ me and my kazenss.. yang guy tue takde kena mengena ekk.. +







+ pintu masuk ke taman tema Genting +






+ kalau tak, nak naik yang niey tapi beratur lama sangat, akhirnya tarik diri.. bukan sebab penakut ekk.. yang pasti, aku nak kita nek sesama.. ada berani? +


p/s : hah, cactus, kan aku pernah tunjuk gambar SG yang kat genting tue.. aku dah taw kat mana dia ambil gambar tue.. so, bila aku nampak tempat tue, aku terus tersenyum lebar.. huhu..


aku holiday di KL seminggu.. rasa puas giler! tiap2 hari berjalan.. akan tetapi, tak boleh tipu diri.. i really miz my laptop.. huhu.. untuk menghilangkan kebosanan, aku da bawak komik yang dipinjam dari cactus.. novel Hati Yang Terusik pun habis dibaca.. hah, sesuatu yang diluar jangkaan.. coz aku memang baca novel lembap giler.. hemm, best gak novel tue ekk mawar.. ehehe.. aku skank tengah cari novel Siti Rosmaizah tue and Dear Yayah.. kat KL cari, kat Penang cari still x jumpa jugak.. heran betul + sakit hati.. huhhh.. (+_+) eh, hati yang terusik, Farhan ada buat cincin bunga lavender yang ada 7 berlian kan... fuh, bertuah kau lavender.. ahakzz..

hah, aku dah lama tak bercakap dengan semangat gila mengenai double s kan? huhu.. entah aku suka ke tak lagi dengan dowg.. huhu.. of course! masa pergi genting hari tue, disebabkan terlalu rindu, aku nampak orang macam muka baby Hyung Jun and Lee Teuk Suju.. agak seiras.. and muka SG pun.. lalala.. haha.. angau.. kekadang masa jalan2 tue, aku da terfikir, kalau aku pergi Genting dengan keluarga dia.. huhh, sure aku naik game dengan diakan? haha.. berangan jew.. tapi tak salahkan? korang jangan fikir yang bukan2 ekk.. harap support aku.. ahakzz.. (^_^)

erm, apa lagi nak crita ekk.. okey dengar sini pengumuman penting untuk 7 FLOWERS yang ku sayangi.. aku ingat nak belanja korang pergi Genting Highlands.. nak tak? dah lama dah aku bercadang nak belanja coz aku jelez dgn kazen aku sbb dia kata dia nak pergi Genting dengan kawan dia lepas SPM.. aku pun nak jugak.. nak pergi dgn korang.. mesti seronokkan? aku belanja fees masuk.. makan minum hal sendiri la ekk.. nak tak? kalau nak jawab aku.. aku ingat nak hantar sms jew tapi nampak gaya semua cam xblas mesej.. yelah, bz.. so, aku ambil alternatif lain, bagitau kat sini.. last chance... korang agree ke x aku (DAHLIA) nak belanja korang pergi Genting nie.. tak tau bila lagi atau maybe masa dah kerja ke or bila2 la.. kita pergi 7 orang.. tapi jangan bagi harapan palsu dah ler.. kang nanti dah mimpi, angan macam2 pastu xjadi > kata kat diri sendiri niey.. huhu... insyaAllah..
~~ actually banyak gambar nak di postkan tapi internet aku terlalu menyakitkan hati, so.. i'm so sorry and i really7 upset.. arggghhhh!!!!!!


4 comments:

  1. Hye dahlia...mawar setuju kalau kita nak pergi holiday 7orang..mawar pun teringin nak bawak flowers pergi holidays kat pulau langkawi...best tau...mawar tak kisah nak pergi mana pun...mawar setuju saja...ahakk!!!

    ReplyDelete
  2. same goes wth me...
    me agree wth mawar...
    but...i think we should cnfirm the date...
    and ask our parents...
    pahang is quite far...
    -tulip-

    ReplyDelete
  3. nah, skank konpem 2 orang.. yg len? ak agak cam depa xvisit pun blog niey.. so how.. phang jauh ekk.. alah, tdolah hotel.. ahahaha.. tganu pun xp ag..

    ReplyDelete
  4. Cactus klu bab jejln n ada org belanja mmg x prnh nk tolak... Bak kata org rezeki ye x? Tp klu bley time kt dh ada income sndr or time cuti semester u ke apa ke... Br best...Ada duit br best nk jln memana...

    ReplyDelete