Friday, March 13, 2009

Fantasy tour!!

salam.. hye dahlia mencapap lagi... erm, perhatian kpada orkid... jika anda lalu di sini, silalah tulis sumthing.. I like to see sumthing from you.. can x??? huhu... =)



+Fahrenheit+
ehem.. korang taw kan nie sape?? huhu.. maaf ar klu dahlia buat cam blog sendiri.. saja nak kongsi dgn korang kegembiraan dahlia nie... wah... Fahrenheit nak datang Malaysia!! 28/3/09 nie... dahlia teringin gler nak jumpa dowg... huwaaa... I like them soo much... do u know y??? bcoz... I like their friendship... very loving each other.. suka tgk bila dowg amik berat antara satu sama len... if one of their member get sick, mesti dowg bantu... seriusly, kekdg aku jelez gak tgok.. huhu.. sumtimes da gak aku impikan kita jadi cam dowg.. help, caring each other... wu chun is da oldest in this group n Aaron is da youngest.. so, mmg nmpak gler wu chun amik berat dkat dowg yg len cam adik bradik.. (^_^) love them.. aku nak kongsi gambar lagi nie... jgn marah taw...










hah, one more group from korea that I like.. saja nak share dgn korg... comey taw... nanti korang vote larh mana comey.. huhu...


hemm, tdkan kita dapat majalah skowl... dahlia da tertarik dgn satu entry nie.. about friends.. kepada yg berkenaan, maaf yer ciplak satu perenggan... huhu...

Nobody want to see us together
But it no matter to us
cause we are friends....
mmg susahkan nk puas hati semua owg.. sesiapa pun xsempurna... apa yg berlaku, kita sabar sajalahkan... tgal one yar saja lagi.. pejam celik, pejam celik.. dah abis... pastu, insyaALLAH jdi mahasiswi plak pasnie.. Amiiinn... kita doa sesama ekkk... (^_^)

1 comment:

  1. Testing2... ermm.. aku cactus. Aku ske la kat SS501 tue! So cute, tp kesetiaan aku pd Ming Dao n 183Club tetap x luntur walopun dpa dh berusia skang. Tp x salah kan klu tmbh koleksi artis yg diminati bkn nya aku tmbh pakwe pown!! Hehehe...

    ReplyDelete