Monday, March 23, 2009

Confident!!

"We grow as an individual,
We grow as a group,
As long as we're here,
We can be together,
That's what true friendship is..."
Hemm, sedap x ayat di atas? aku ciplak ar.. biasaler.. aku bukannya pandai mengayat-ayat nie but this sentences very bermaknakan?? huhu..(",) hari nie kita dapat sebhgian result 4 march test rite? are u all satisfied?? me?? huhu.. aku pun xtaw nak jawab apa... emm, pada yang agak tidak berpuas hati tu (tmasuk aku), marilah kita sama2 berubah untuk berjaya!! kita cuba bantu antara satu sama len.. bantu sesiapa yg xberapa nak bley tue.. kita try push.. kongsi ilmu supaya kita semua peroleh kejayaan.. boleh x?? help our fwen is like helping ourself rite? do u all agree? hpe nnti xde siapa kedekut ilmu ekk.. mungkin xde kot.. insyaALLAH sebab, kawan2 aku nie semua baik2 belakakan?? sebab tue jugak aku cyg sgt korang semua... muahzzz.. kita chaiyok sesama ekk!!! Chaiyok!! Aja2 fighting!! Ganbateeee!!!


korang... hari nie 23/3/08... korang perasan x? SPM lagi 8 bulan.. huhu.. genap2 plak tue.. bukan ke SPM start 23/11/08?? hah!!! eeee, aku takutlah... takut xbley... takut nnti klau confident sgt, frustated plak last2 karang... aduyai!! xpe xpe... dgn adanya sokongan keluarga dan guru serta rakan2... insyaALLAH kita bley buat!! trust ourself rite?? dgn harapan kita akan berjaya capai our target tapi yg penting... jgn kedekut ilmu ekkk... huhu... (^_^)

erm, kepada tulip... hpe u okey ar... jgn tension2 sgt... aku pun tension gak nnti sebab ko tension.. huhu... jgn risau ekkk... nnti kalau ko risau, aku lagi risau... (*_*)

ehem, nak tanya boley? macam mna kita bley jdi kwan kpada seseorg tue ekk?? kdg2 aku ada terpk gak.. korang penah terpk x? aku ni dahla agak pendiamkan.. ( ye ke?) pastu, camna aku bley kawan dgn korang ekk?? korang penah experience x? korang xsuka kat seseorang ni sebab xpenah nak bersembang pun.. xrapat lgsung!! tapi bila beberapa ketika, korang become her/his fwen.. last2, memang closer sampai... yelah.. mcam kita sekarang... korang penah experience x?? erm, one more... korang rasa, aku nie kasar ke hah? nak minta petua camna nak lembut skit... kekdg aku pun heran dgn diri aku yg entah pape nie.... (*_*)

any way, tahniah pada yg berjaya setakat ini... LAVENDER!!! she really improve! jelez aku... ah, jdkan ini satu challenge!! blaja biar smart n hard.. tapi yg penting smart!! trust ourself.. UPSR n PMR bley nape SPM x??? ini sebgai permulaan kita untuk melangkah ke alam di luar sana yg penuh dgn liku2 cabaran yg kita sendiri xtaw apa akan jadi kat dri kita... em, satu lagi pesan aku, kalau2lah aku sedikit terleka, peringatkan aku ekkk.. xkiralah dari segi apa pun taw... kalau kita kasih pada kawan kita, kita mestilah tolong dya n kasihlah seseorang sahabat itu kerana ALLAH... okey then, setakat ini saja... t8 care of urself...... <3

No comments:

Post a Comment