Saturday, April 3, 2010

birthday boys and girl..

Seorang manusia yang gilakan kpop sudah kembali menemui anda..so, how are you guys? busy ekk? ohoo, i'm too too too busy..with my internet > facebook(cewah, dah de~), twitter and all the stuff especially about my oppa(s)..uhu~ dulu tapi takla dulu sangat, aku akui aku agak love diorang like mad! serius.. even everyday, must hear their song n pergi website yg i really love it! everyday da story and news about dowg, mana tak gila?~ huhu... tapi sekarang aku rasa tak berapa nak mad dah. kowt.. hehe but still update everyday.. lol~

hah, bulan nie aku rasa > I hAte diz Month!! banyak menda nak wat.. amik lesen lor, interbew lor, blajar driving lor.. aigoo~ bleh katakan aku semacam nak lari ke hujung dunia je.. tapi nak wat camna.. kenalah lalui jugak.. cepatkanlah waktu..

according to the title.. erm, aku rasa this month tak de besday sesiapakan? but, almaklumlah.. nama pun gila kpop.. aku nak post besday orang sana ler.. korang marah tak? hehe~ mianhae..

+ today 3/4/1987 adalah besday sexy charisma ss501 > Park Jung Min da horse +



+ keesokan harinya pula 4/4/1986 besday jewel guy in Super Junior > HyukJae @ Eunhyuk +


+ again from SMEntertainment SHINee member > Jonghyun 8/4/1990 +



+ faveret tulip yerk? uhu~ Yamapi 9/4/1985 +


+ kenal tak? comey oo dya.. chuad suke.. penah dtg malaysia buat persembahan > Prince the member of Lolipop +


+ jessica SNSD 18/4/1989 > ramai orang suka dya.. aku ada baca kpop facts, my lovely donghae panggil dia Ice Princess pada kali pertama jumpa.. oho~ my hubby +


+ this is zhoumi from Super Junior M 19/4/1986.. hari tue dya da dtg ss2 di malaysia.. masa last dia sedang bow kat ELF, siwon yg jahat tuang air dalam baju dya..hikhik +


+ uhu~ big bang member > Daesung 26/4/1989.. comey kot dya nie.. korang layan intimate note big bang sure gelak tak henti-henti punya.. ^^ +


+ nie Jong WooYoung anggota 2pm.. 30/4.. aku tak bape minat sangat beast idol ini.. hehe.. saja capap.. soe.. +
FOr All OF Them SaenG-il ChukKaHaE
and
pada sesiapa yang sambut besday this month.. ^^
p/s - tak semua aku post.. actually da lgi.. jpopnyer.. hehe..

No comments:

Post a Comment