Sunday, December 27, 2009

Very Lonely... (^ ^)

Salam pertemuan semula teman2ku...
Waktu ana tulis ni perasaan ana kosong giler + sedey + lost...
Hope anyone can cheer me...
For Dahlia, ur statement also affect my feeling a little bit sbb ana dah lupakan our argue ms kat qb hr 2...
Tp dlm ms yg sama ana tau yg dahlia mmg susah nk lupakan sesuatu prkr lbey2 lg klu prkr 2 berkaitan our argue...
But i hope u can try to forgive people, key...
Bl diingatkn balik, ana jadi takut plak nk hang out ngan kwn2...
Anyone tlg hlgkan ketakutan ana ni...
Slps kejadian kt qb tu, ana dah tawar hati dah nk cari soulmate...
And now ana dah x kisah lgsg pasal soulmate or watever...
Klu my soulmate x muncul lgsg lg bagus kot...
becoz ana dah xda perasaan pape dah mcm nk berangan-angan ada prince charming lah apelah...
sume tu just nonsense things...
there's no prince charming out there...
there's also no hero out there...
apa yg merisaukan ana skunk ialah course yg patut ana isi dlm borang upu feb nnt...
and i also worried about my results...
i was so jealous + happy for tulip bcoz she passed comp. test...
but me myself do nothing...
very bored u know...
i miss to do schoolwork...
i miss my high school life + i can be childish...
but now, i was no longer high school student and i feel very sad...
anyone plezz help me to make my life interesting and exciting...
i'm not interested to chat or surf internet... i like to meet my frenz n hang out together...
i would like to work but what can i do?
lelaki kata pompuan senang dapat keje but it's not easy for me...
becoz i'm afraid of men and i can't meet any men accept my family...
when i told that to my mom and dad, they were totally worried about me...
how can i further my study and work if i can't face any men???
One day i tried to prove that i'm not afraid of men
so that i tried to buy something at foodstall which major men workers...
u know what happened then???
i stop and turned back and i buy nothing...
my parents were really angry to me...
i don't know what's wrong with me...
i feel that i want to cry u know...
ohh!! my frenz, could i change this...
when i want to cover that i'm afraid of men, i would automatically show my arrogant face...
but deeply in my heart, i hope i would never meet any men...
i also rather starve than buy food at men's foodstall...
ini serius...
ana pernah pergi satu kem yg ada laki n pompuan...
when i saw lots of men there, i feel dizzy and nearly faint...
syukur ana x pengsan kat ctu...
i love acting and masa malam kebudayaan tu kump kitorang wat lakonan...
but when i see a lots of men see our performance, i was blur and i can't act...
the same thing goes to my team frenz...
it was such a horrible night...
pernah satu hari ada beberapa lelaki kacau... then i show my arrogant face and ignore them but when they go, i cry and cry and cry...
i'm totally afraid of men...
i know i should not cry but i feel like crying is the best way to release my frighten...
don't laugh at me, bcoz i know many girls have the same problem like me...
just they don't tell...
i told this bcoz u're my frenzs and i don't want to be afraid of man forever...
this feeling was horrible...
i know not only girls faced this problem but boys too...
there are boys that afraid of girls but we don't know becoz they have ego and keep it as secret...
so check ur frenzs out and help them to overcome the problem...
After i wrote all of this, i felt so much better than before...
sumtime we need to express and share our feeling with frenz...
i hope i could overcome my problem as well...
muahhh... a big kiss for my frenz...
i miss all of you and take a good care of urself...

2 comments:

  1. kepada cactus..u'll meet ur Mr.Right 1 day...
    there must b sum1 out there waiting 4 u...
    dun worry..u'll be okay...dun b afraid of boys..
    they r nothing...huhu~~
    u hve us...remember that,,,
    -tulip-

    ReplyDelete
  2. cactus...huhu..sdeynyer ak bce..asal tetbe jd cm ni?huhu..ak ingt hg dh ok dh ngn laki..
    ala..xdk pe pn dpa tu..hg try la ckp2 ngn dpa..
    ak pn gugup jgk klau ckp ngn laki..xbesa...tpi we hve to try..
    xkn smpi bebile pn hg nk jd cm ni..huhu..
    cbe hg pkir mse depn..we hve to deal wif them in any time..xkn hg nk ngelk kot..
    ak wse..pas kte frther stdy nnti..hg ok kot..got nthing wif them..ala..kcg je dpa tu..
    klau hg wat cm ni..nnti klau laki tw hg memg xleh ckp ngn kaum sjenis dpa..memg kna skat truk r..hg nk ke jd cm 2??huhu..
    cool la kwan..cti ni try2 le ckp ngn laki..g bli brg ke..pe ke..ak pn tkot jgk nk ckp ngn dpa..tpi memg kna tbai mka..lm2 ok la..
    i hope u can bcome a nrmal prson back..haha!!

    ReplyDelete